Sep 27, 2017

The Beauty Hacks rawat jerawat

Aku sungguh tidak yakin dengan penampilanku .
Setiap kali nak keluar rumah , tidak ku lupa untuk menampal makeup yang boleh menutupi cela di wajahku.
Wajahku dipenuhi dengan jerawat dan parut - parut jerawat .
Ia bukannya tumbuh sekaIi- sekala , namun setiap masa.
Pelbagai cara aku dah cuba untuk mengatasinya namun tidak berhasil .
Aku pernah sapukan wajahku dengan potongan limau nipis.
Sangat pedih!
Bayangkan Iah , jerawat masih bergelut dan membesar, aku tambah pula dengan bahan berasid!
Kononnya asid limau bagus untuk rawat jerawat.Semua tu aku lakukan dengan niat untuk kecutkan jerawat.
Namun begitu , aku silap. Hasilnya, wajah rasa pedih , jerawat tak pun surut.
Setelah aku cuba cuci wajahku dengan THE RICE iaitu sabun beras, kulit terasa lembap dan jerawat mulai kecut.
Seperti biasa, selepas membersihkan wajah, aku sapukan tipis FACE MASK HONEY. Tekstur yang cukup ringan dan bau yang sedap. Meresap terus ke dalam kulitku.
Di malam hari, sebelum berehat, selepas mencuci wajah dan ber FACE MASK, aku sapukan tipis FACE CREAM HONEY & ALOE VERA.
Apabila bangun tidur esok hari, kulit terasa semakin sihat dan segar. Bagaikan mimpi!
Rutin mingguan aku pula, skrub kan wajahku dengan FACE SCRUB GOLD.
Wajah kelihatan semakin "glowing" pada setiap cucian!
Agaknya kerana kandungannya yang membuang kulit mati dan mempunyai emas 24K yang memberi kesan berseri padaku.
Aku tidak mahukan magis. Aku mahu penjagaan wajah yang membelai wajahku.
Oleh kerana itulah aku setia mengamalkan rutin penjagaan wajahku dengan THE BEAUTY HACKS selama 5 bulan.
Kini aku sangat puas hati dengan wajahku sekarang.

KEBAIKAN FACE SCRUB GOLD THE BEAUTY HACKS

  •  👍Menghilangkan kulit kusam.
  • 👍Menghilangkan jeragat.
  • 👍Hilangkan parut jerawat.
  • 👍Mengatasi masalah kulit kering.
  • 👍Mencerahkan kulit.
  • 👍Serbuk emas beri kesan bersinar cahaya kepada kulit.
  • 👍Serbuk emas menaikkan seri wajah!


FACE SCRUB GOLD RM33
FACE CREAM HONEY & ALOE VERA RM45
FACE MASK HONEY RM45
THE RICE SABUN BERAS RM12
**Distributed by enirawardrobe
TESTIMONI
"Rasa lembut je muka lepas guna. Rasa hari-hari nak pakai.heheh"
"Tahan lama sebab still ada lagi Face Scrub Gold tu even guna 3 x seminggu."

WHATSAPP "TBH" KE 0142676036 SEKARANG
WHATSAPP "TBH" KE 0142676036 SEKARANG
WHATSAPP "TBH" KE 0142676036 SEKARANG

#dscaa #tbhbyenirawardrobe #thebeautyhacks

1) Email us : (Please follow the format below) to enirawardrobe@gmail.com
2) Fill in  details at  :  Order Form
3) Whatsapp your order to www.wasap.my/60142676036/orderfromblog

**Price not include postage. 
Order Format : Don't forget to include the below details when you're making orders :
1. Full Name
2. Address
3. Phone Number
4. Product's Color 
5. Quantity


Note :
  • Please be advised that colours might vary slightly from actual product due to photography and caption setting. Some products shown here may vary slightly in terms of texture or colour from photos.
  • The size may be vary slightly due to the imprecise measurement.
  • All items are carefully checked before delivery to ensure it is good in condition.
  • Item(s) will be delivered only after full payment has been made.
  • Goods sold are not refundable or exchangeable. 
Thank you for viewing!! 







No comments:

Post a Comment

Ryanees Kashmir

RYANEES KASHMIR RM59 ONLY POSTAGE CHARGES  Memang menawan sungguh desig...