NANG IT

Should you have enquiries or orders, kindly leave your message here.

Full Name:
Contact Number :
Email Address:
Address :
Enquiries / Products order :

Ryanees shawl tudung tak perlu gosok









Ryanees semi instant shawl
Koleksi Amesbury

Apa yang hebat sangat Ryanees ni?
Dalam dunia serba canggih & moden sekarang, semua nak cepat. Semua nak pantas, semua nak laju.
Ibu-ibu muda berkerjaya juga perlukan lebih masa untuk keluarga daripada menghabiskan masa yang agak lama untuk melilit, pin dan brooch tudung. Malahan, memanglah satu tekanan yang amat sangat apabila pin tudung yang kita cari tiba-tiba hilang. Sudah lah terlewat untuk ke tempat kerja, pin pula hilang!!!
Dengan Ryanees, anda tidak akan mengalami masalah begitu kerana, Ryanees sangat mudah!anda sarung, lilit sekali, dah siap!
Sebab itu, Ryanees sepatutnya pilihan semua wanita di bumi ini.
Tudung Ryanees juga, mudah dijaga. Anda tidak perlu gosok sebenarnya. Cuma, kekadang apabila tudung itu sampai, ia dilipat rapi di dalam bungkusan. Mungkin ada sedikit garis lipatan.
Jika dah gosok kali pertama, selepas sekali pemakaian, memang tak perlu gosok! Lebih masa untuk diri sendiri dan keluarga!
Best kan?

Ryanees, shawl alaf baru!
❌gosok!
❌pin!
❌cermin, lilit je dengan confidence walau Tanpa cermin!

Eklusif!
🎤Shila Amzah pun pakai!


RM59
POS SELURUH MALAYSIA AVAILABLE
RATES :
RM8 SEMENANJUNG
RM12 SABAH/SARAWAK

Your Trusted Seller
6014 2676036 WHATSAPP (   www.wasap.my/60142676036   )


SELF PICK UP LOCATION :

WEEKDAYS :
  • KL CITY CENTRE
  • KL JALAN TUN RAZAK
  • GOMBAK
  • SELAYANG
  • AMPANG
  • SETIAWANGSA
WEEKENDS :
  • DAMANSARA
  • RAWANG
  • BUKIT BERUNTUNG
  • BUKIT SENTOSA RAWANG
  • KUALA KUBU BHARU
  • BATANG KALI

How to order :
1) Email us : (Please follow the format below) to enirawardrobe@gmail.com
2) Fill in  details at  :  Order Form

**Price not include postage. 
Order Format : Don't forget to include the below details when you're making orders :
1. Full Name
2. Address
3. Phone Number
4. Product's Code & Color 
5. Quantity

Note :
  • Please be advised that colours might vary slightly from actual product due to photography and caption setting. Some products shown here may vary slightly in terms of texture or colour from photos.
  • The size may be vary slightly due to the imprecise measurement.
  • All items are carefully checked before delivery to ensure it is good in condition.
  • Item(s) will be delivered only after full payment has been made.
  • Goods sold are not refundable or exchangeable. 
Thank you for viewing!! 

No comments:

Post a Comment