NANG IT

Should you have enquiries or orders, kindly leave your message here.

Full Name:
Contact Number :
Email Address:
Address :
Enquiries / Products order :

Chow Xiao Wei - The Serdang Cat Killer

Masih ingatkah entry saya yang lepas? Tentang The Infamous Serdang Cat Killer. Nak dijadikan cerita, semalam, saya bersama suami dan anak, makan di KRR Jusco Equine, Nasiblah bila dah selesai, tertengok meja seberang tu, rupa tomboi gemuk tu, mcm kenal je..(kata dalam hati la.)Tiba-tiba berdetap hati, Haa..patut lah mcm kenal sgt, die si pembunuh kucing yg tak berguna tu.
Iyer.. saya in person ngk rupe org tak guna tu. serupa mcm dalam tv. tak guna punya budak.nak cucuk je bijik mata die dgn garfu.. Hidup lagi rupenye..Hmm...Semoga kucing-kucing dan anjing-anjing di luar sana di jauhi dari makhluk ini. Sekian.

No comments:

Post a Comment